Autogén tréning relaxáció

SZAKEMBERÜNK AKIHEZ FORDULHAT:

Gudor Bernadett pszichológus, autogén tréning >>Bemutatkozó<<

 

 

 

Ajánljuk, ha:

  • azt érzi, stresszes a munkája, nem tud leereszteni, hazaviszi a munkahelyi gondokat;
  • mindennapjait átjárja egy állandó feszültség, ingerültség és fáradtság;
  • azt érzi, nem tud úgy viszonyulni a körülötte állókhoz, ahogyan szeretne;
  • nehezen koncentrál;
  • pánikszerű tünetei vannak;
  • alvásproblémával küzd;
  • magas a vérnyomása, emésztőszervi gondjai vannak;
  • mélyíteni szeretné önismeretét;
  • szeretné tudatosabban megélni belső világát;
  • relaxálni szeretne, hogy már meglévő külső-belső egyensúlyát megtarthassa.

Az autogén tréning elsajátításával képessé válhat arra, hogy:

  • leküzdje a feszültséget, megbirkózzon folyton jelen lévő nyugtalanságával, türelmetlenségével, aggodalmaival;
  • maga mögött hagyja a múlton és jövőn való folytonos rágódást;
  • felismerje és elfogadja saját érzéseit;
  • jobban értse teste működését, észrevegye annak jelzéseit, amit a köznyelv talán betegségnek, tünetnek nevez;
  • növelje motivációját;
  • befelé figyeljen.

Néha nem is az élet nagy és váratlan nehézségei, krízishelyzetei juttatják el az embert odáig, hogy testileg és mentálisan kimerüljön, hanem mindennapi megterhelései. Ezek sokszor olyan intenzív kimerültségi állapothoz vezetnek, mellyel még nincs eszközünk megküzdeni. 
A nyugati, modernkori kultúra leginkább arra tanított meg minket, hogyan teljesítsünk jól, hogyan álljunk helyt, minden erőnket összeszedve. Arra viszont sokkal kevésbé adott mintát, miként engedjünk el magunkat egy kihívásokkal, nehézségekkel teli időszak után. Néha a lazítás mintegy lelkiismeret furdalással járó döntés, van jelen életünkben. Nagy szükség van pedig arra, hogy befelé figyelve – testünk működését is jobban értve – hallgassunk valódi szükségleteinkre, érzéseinkre. Ha nem adunk elég időt erre magunknak, erőforrásaink kimerülnek, immunrendszerünk hatékonysága csökken. Sokak által ismert jelenség, milyen nehéz megállítani nyomasztó gondolataink körforgását. Így megoldandó problémáink állandóan a fejünk felett lebegnek. Kevésbé tudunk felszabadultak lenni, vagy megélni a másokhoz kapcsolódás élményét. Ilyenkor a pihenés és a nyugodt alvás is nehezített lehet. Épp ezért kifejezetten fontos önismeretünk fejlesztése, mely lehetővé teszi, hogy valós szükségleteink alapján tudjunk döntést hozni, elkerülve túlterhelődésünket. Ha összhangban vagyunk magunkkal és értjük önnön reakcióinkat, jobban tudjuk kezelni a stresszhelyzeteket, valamint csökkenteni belső feszültségünket. Erre az egyik leghatékonyabb módszer az Autogén tréning relaxáció.
Ha úgy érzi, mélyebb önismeretre lenne szüksége, szeretne értő módon, tudatosan részese lenni mindennapjainak, testi-lelki működésének, jelentkezzen Autogén tréning relaxációra. 

Engedd el amin rágódsz, amitől félsz, ami nem tölt fel.

Engedd ki mindazt, amit eddig nem tudtál hogyan kifejezni.

Engedd átáramlani magadon a sok ezernyi gondolatot.

Engedd be mindazt a jót, amit a világtól, magadtól, és másoktól kapsz.

Engedd meg, hogy napi szinten néhány percet csak magaddal tölts.

Engedd bele magad a jelen pillanatba.

Engedd, hogy ez a módszer legyen az, ami mindig veled van!

 

Autogén tréning: 13.000 Ft / 50 perc

Hívjon minket bizalommal és kérjen időpontot, mert segítségére tudunk lenni! 

0670/245-5895

Nálunk FOGLALHAT ONLINE is időpontot! Kattintson IDE!